Technikum i ZSZ nr 6 w Krośnie

Wiarygodna szkoła
Olimpiada budowlana

Promocja

BARCELONA - CZY WARTO BYŁO?

Dominik
Czas spędzony w Barcelonie uważam że udany, ponieważ wynieśliśmy wiele, mogliśmy zwiedzić wiele ciekawych miejsc oraz mieliśmy dużo wolnego czasu, który mogliśmy wykorzystać do samodzielnego zwiedzania. Cały ten wyjazd był bardzo dobrze zorganizowany, podobały nam się staże jak i również cała Barcelona. Jeśli miałbym okazję uczestniczyć kolejny raz w takim stażu z chęcią wziąłbym udział, polecam i uważam że było warto się zapisać.

BARCELONA 2018 - film z realizacji praktyk

Róża
Hiszpania jak i sama Barcelona była miejscem, które planowałam zwiedzić już od dawna jak i tego samego roku, wyjazd jedynie zapewnił mnie o dobrze dobranym miejscu na następne wakacje. Piękny kraj, wyjątkowa architektura, kultura i uprzejmi ludzie to coś co mnie urzekło w Hiszpanii. Nie było to coś widocznego jedynie w czasie wypoczynku/czasie wolnym, a także i w czasie roboczym. Praktyki przebiegały w miłej atmosferze, a tyle co się je zaczęło to się je kończyło, nie dało się zauważyć jak szybko mijał ich czas. Poznałam wielu interesujących ludzi, polepszyłam swoją znajomość języka angielskiego jak i parę prostych zwrotów w ojczystym języku kraju. Pomimo iż był to pobyt w samej Barcelonie to było także i wielu cudzoziemców z którymi także przyjemnie można było spędzić czas np. w hostelu i poduczyć się parę rzeczy od nich. Sam wyjazd uważam za bardzo udany, było wszystko czego oczekiwałam i mam nadzieję, że następni uczestnicy także odbędą go w chociaż zbliżony sposób, bo naprawdę warto. Polecam osobom kochającym podróże, poznawanie nowych kultur i chcących uczyć się nowych rzeczy, które nie koniecznie są związane z ich zainteresowaniami ale przynoszą nam nowe doświadczenia i wiedzę - takim jak ja.

Karol
Czas który spędziłem w Barcelonie był niezapomnianą przygodą życia. Placówka w której pracowaliśmy była bardzo profesjonalna i bardzo dużo się tam nauczyłem. W czasie wolnym mogliśmy zwiedzać ciekawe miejsca na swoją rękę za pozwoleniem nauczycielki. W weekendy mieliśmy zorganizowane wycieczki. Z całego serca polecam i zachęcam do wzięcia udziału.

Jan
Moim zdaniem zdecydowanie tak. Wyjazd miał same pozytywne strony. Nabrałem nowego doświadczenia w zawodzie jak i w języku angielskim, nie tylko zawodowym. Poza zajęciami praktycznymi często zwiedzaliśmy różne zakątki Miasta. Poznaliśmy sporo ciekawych ludzi w pracy i w hostelu, pochodzących nie tylko z Hiszpanii. Moim zdaniem wyjazd ten przyniósł mi wiele korzyści, które na pewno przydadzą mi się w przyszłości oraz oczywiście wspomnień których nigdy nie zapomnę.

Natalia
Moim zdaniem warto jechać, jeśli chodzi o Barcelonę to bardzo mi się podobało. Fajne było to, że były zorganizowane wycieczki, bo samemu pewnie ciężko by było się ruszyć. Podobał mi się również hostel w którym mieszkaliśmy, może jedzenie mogłoby być bardziej różnorodne ale po za tym super. Uważam, że super przygoda na całe życie, na pewno takie przeżycie pomoże w zaplanowaniu przyszłości, czy odnalezieniu się za granicą np. w poszukiwaniu pracy. Wyjazd był super, wszystkim polecam jak najbardziej, bardzo dobrze zorganizowany, byle by się nie bać zgłosić bo na pewno nie będzie się żałować.

Dominik

Patrycja
Moim zdaniem, warto było lecieć na praktyki zagraniczne do Barcelony. Jest to bardzo piękny kraj, a ludzie mieszkający tam odznaczają się wysoką kulturą osobistą. Dzięki wyjazdowi, zobaczyłam jak wygląda praca za granicą, w jakim stopniu dogadam się z obcokrajowcami oraz jak radzę sobie pracując w grupie. Oprócz praktyk, w czasie wolnym, zwiedziłam różne ciekawe miejsca, w Barcelonie i poza nią, które do tej pory widywałam tylko w telewizji. Podsumowując, bardzo polecam tego typu wyjazdy.

Mateusz
Moim zdaniem było warto pojechać na praktyki do Barcelony ponieważ nauczyłem się wiele przydatnych nowych umiejętności w swoim zawodzie oraz podszkoliłem umiejętność mówienia w języku angielskim. Zobaczyłem jak wygląda praca za granicą i sprawdziłem siebie czy poradziłbym sobie z pracą za granicą. Poza pracą mogłem zwiedzić wiele ciekawych i pięknych miejsc w Barcelonie i poza nią. Podsumowując bardzo polecam tego typu praktyki.